Gårdagen i bilder

Vi var ju som sagt på freeport igår. Men innan det så var vi i hjällbo där C klippte sig. Det vi inte visste var att hjällbo hade kalas så det fanns musik, mat och massa människor. Riktigt kul var det. Det invigde det hela med att släppa ut massa ballonger i luften. Alla barnen skrek och tyckte det var häftigt. Man blir så glad när man ser de så barnen så lyckliga.










För övrigt så väntar jag på att C ska vakna ur sin lilla vila. När min man har vaknat tänkte vi åka till liseberg där ett par vänner väntar. Roligt.

Hoppas ni mår bra. Ta vara på era nära och kära. Älska de för fullt och glöm inte att tiden går fort, om några år kanske de inte finns kvar vi eran sida. Jag tackar Gud att han har gett mig en sådan fin men galen familj, ett par underbara, förtstående, kloka vänner och en omtänksam och fin man.

Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0