Inga grova ord här inte

Och så blev det completos till slut. Gott var det men nu är jag för mätt. Jag känner hur magsäcken växer och växer och växer och imorgon kommer jag att vakna och väga 63 kilo, inte bra. Stackars C är arg för att det går dåligt för Barcelona, han skriker och "pratar" tillbaka til fotbollskommentatorerna och ber de hålla käften och skriker ett par fula ord som tex: gå till sängs med din mamma

Nu ska jag sova men fullmånen säger mig någonting annat...

Nati. 


Update: Det blev visst mål för Barcelona precis och C skriker som en galning. Gå till sängs med dig själv, gå till sängs med dig själv jävla Chelsea! Ditt jävla underliv!

Kommentarer
Postat av: isabella

hahaha gå till säängs med din mamma du e så rolig kusin:D

2009-05-19 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0