Lata Natalie

Shit ja man blir verkligen lat när man inte jobbar. Idag är det femte dagen jag har varit ledig och jag känner mig så otroligt trött. Jag känner mig lat och jag orkar inte göra någonting. Nej det ska bli skönt att jobba imorgon så att jag kan komma in i rutinerna igen. Usch jag har även fått två mensfinnar, en på höger kind och en på vänster kind. Magen är uppsvullen och jag känner mig riktigt stor. Kan livet bli mer underbart? C ville äta completos ikväll så jag får se om jag orkar ta min lata kropp bort till ica. Annars får det bli completos utan korv, hahaha. Stackars min man. Varför saknar jag honom så otroligt mycket nu när han inte är här?




Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0