Mona vs Fredrik

Vi storhandlade aldrig. Barcelona spelar ju mot Manchester nu så självklart ville C titta på det. Men jag är besviken måste jag säga, som jag såg framemot att storhandla. Nej det får bli imorgon efter jobbet isället. Barcelona leder för fullt nu med 2-0 och C är lycklig och skriker jaaaaa, vilket måååål, mååål! Han skrämmer livet ur mig när han skriker så, hahaha.

Om nästan tjugo minuter börjar kvällsöppet på kanal 4. Mona vs Fredrik, missa inte det. Det kommer att bli en intressant debatt. Det ska sjävklart handla om EU-valet. Jag har fortfarande inte bestämt mig för vem jag ska rösta på. Men jag är så stolt över min lilla chorizo. Igår när vi var i stan så påminnde jag henne om att rösta så hon gjorde det. En avklarad röst för ett samhälle utan orättvisor.

Nati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0