Mors dag

Hej på er! Grattis på mors dag alla underbara mammor! Vilket väder vi har haft den här helgen, det är så skönt. Igår var vi på smithska udden jag och C och vi hade det så roligt. Vädret var helt underbart och vattnet var inte alls kallt. Hade det inte varit för C så hade jag nog aldrig hoppat i vattnet för det var fullt med alger men han pressade mig så ja lilla jag hoppade i. Men jag fick panik när jag kände alla dessa alger under mig så jag ville komma upp fort fort fort. Ha ha ha vilken mes jag är. Hjärtat bultade för fullt och C räknade till tre minst fem gånger innan jag bestämmde mig för att hoppa i vattnet. Jag var ju tvungen också för jag sa hoppa du först och sen hoppar jag, hahaha. Nej men det var bra att han pressade mig, jag behöver mer sånt. Jag är väldigt feg annars. Vi hade det iallafall jätte mysigt, vi lyssnade på musik, löste sudoko och grillade. Det var en underbar dag.









Nati.

Kommentarer
Postat av: cissi

härligt!

2009-05-31 @ 22:47:41
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0