Ni har väl inte glömt?

Jag hoppas att de flesta utav er har fått hem era röstkort. Från och med idag kunde man börja förtidsrösta till valet till Europaparlamentet. De viktigaste ni ska tänka på är vad Ni vill lyfta fram, vilka frågor tycker Ni är viktigast. Och ni ska inte våga slänga bort erat röstkort och säga att ni inte bryr er. För vi ska vara glada att vi ens får chansen att kunna rösta och att vi lever i ett demokratiskt land.


Jag länkar återigen till aftonbladets webbtest som hjälper dig att få fram information om hur Du ska rösta. Följ bara länken här------->Länk.

Jag hoppas verkligen att ni alla som kan rösta inte försummar den här chansen, tar till sig den här möjligheten och går och röstar.

Nati.


Kommentarer
Postat av: ac

Hej sexy! jag saknar er med.. faktiskt! men jag låter bebisen växa väl i magen och skämmer bort den just nu :)

det är så roligt att du intresserar dig på viktiga frågor just nu..Min man och du borde umgås. Han tog med sig några röstpapper till mig och påminner mig att rösta hehe. Good Job!

2009-05-20 @ 22:02:07
URL: http://titing.blogg.se/
Postat av: natalie

Ja men det är bra, du ska vara hemma så länge du behöver det så att bebisen och du mår bra. Jag är också glad att jag har öppnat ögonen och börjat engagera mig politiskt. Din man gör rätt i att informaera dig om att du ska rösta. För röstar vi inte sumpar vi en stor chans till att förändra vårat samhälle. Puss på dig, hoppas vi ses på jobbet snart!

2009-05-21 @ 00:10:55
URL: http://natitas.blogg.se/
Postat av: ac

puss puss

2009-05-21 @ 12:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0