Så kvinnlig så

Jag har ägnat hela den här dagen åt att titta på The City. Nu har jag tittat på alla avsnitt på både the city och the hills. Vad ska jag göra nu på dagarna? För övrig så känner man sig lite okvinnlig när man tittar på the city och ser hur de konstant går fina i håret, går i fina kläder och i högklackade skor. Så nu sitter jag här med nymålade naglar, nysminkad och med ett par högklackade skor. Ha ha ha. Nej men anledningen till att jag sitter med skorna på är för att de är nya och jag vill känna efter ifall de verkligen sitter bra och är någorlunda bekväma. Anledningen till sminket? Well yes, jag kände mig lite ful efter att ha sett alla de vackra tjejerna i the city. Men mensen är ju också på G så man känner ju sig en aning ful och svullen. Snart kommer C hem och då ska jag pussa ihjäl honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0