Måndag

Hur har ni det idag? Usch vilket väder men men man ska inte klaga. Snart kommer nog solen fram igen. Oj vilken dag vi hade igår. Vi var som sagt på Liseberg där vi träffade ett par vänner till oss och deras tre små söta barn. Det första jag gjorde var att åka kaffekopparna med de. Herregud jag minns inte sist jag satt och åkte de. Det måste ha varit minst tio års sedan. Kul var det men jag blev lite snurrig sedan. Ha ha ha. Vi var iallafall där en liten stund med de tills barnen blev trötta och det blev dags att åka hem.

Efter Liseberg promenerade jag och C till Bergakungen och satte oss och åt på deras restaurang. Jag syndade på en hamburgartallrik (jag syndade på pizza i lördags usch usch ush!)  och sedan köpte vi biljetter till Star Trek. Jag ger filmen en femma utav möjliga fem poäng. Den var riktigt bra! Det var science fiction precis som jag vill ha det.







Nej nu är det dags för en dusch för min del. Sedan ska jag jobba kvällen ihop med min lilla chorizo. Jag längtar!
Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0