Härliga bilder

Nu är det dags för mig att visa er allt jag varit med om de senaste dagarna. Dags att ta igen allt. Laptopen är sönder så det är därför jag inte har haft någon lust att blogga, för hur kul är det att blogga utan några bilder att visa er? Men nu har smarta Natalie kommit på att jag har en usb-kabel till kameran som jag kan använda på den stationära datorn. Så här gott folk ska ni få se vad lilla jag har haft för mig de senaste dagarna:


En varm och solig kväll befann vi oss på Tranquilo.


C hade fixat en afterwoork för sina arbetskamrater på Tranquilo. Det blev en lyckad kväll.


Sen var vi på Miss Latina och tittade på syrran som var med. Tyvärr så vann hon inte men alla vet att hon borde ha vunnit.





Sen blev det en ny arbetsvecka och detta firade jag och Chorizo med att äta årets första jordgubbar!


Mamma kom äntligen hem från Spanien så vi alla träffades och grillade och myste i solen.


Familjens lilla flicka.


Kusiner.


Mormors egna lilla trädgård i bakgrunden.


Jag och papi.


Mami ramlade tre gånger förra veckan och skrapade upp både armar och ben...nu får du ta det lugnt, inget mer springade!


Efter alla soliga dagar satte vi oss och drack lite gott här  hemma (bild tagen i fredags). Här är alltså en bild på mig när jag mår bra (alltså innnan jag spyr). Jag och Karina, C's kusin.




Så där. Härliga bilder, visst? För övrigt så velar jag fram och tillbaka här hemma. Ska jag ta en sväng ut i det fina vädret eller ska jag ligga i sängen hela dagen? Min förkylning vill ju fortfarande inte gå bort. Detta blir nog andra veckan jag är förkyld...hmmm what to do what to do?

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vilka fina bilder!



Guuud va sugen jag blev på dom fina jordgubbarna haha..



Love you Puss

2009-05-04 @ 12:23:27
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: cissi

härliga bilder! Du kanske har den där svininfluensan...

jag har ryggskott, inte kul det heller:(

2009-05-04 @ 21:28:57
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: natalie

Cissi: hehe jaa den tanken har också slagit mig, tänk om jag har svinifluensan och smittar ner alla på jobbet! stackars dig som har ryggskott, du måste lyfta på rätt sätt, böj på knäna cissi :)

2009-05-04 @ 22:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0