Varför?

Usch vad är det för fel på min kropp? De sista tre gångerna jag har fått min mens så har jag haft så otroligt ont i magen,äggstockarna och mått så fruktansvärt illa! Jag orkar inte mer. Jag kan inte sjukanmäla mig varje gång mensen kommer, men det gör så ont! Nu förstår jag alla andra som inte orkar gå upp ur sängen när mensen kommer. Och jag som trodde att de bara ville "skylla" på någonting för att få stanna hemma. Nu får jag skylla mig själv som tänkte så. Ska nog lägga mig en stund i sängen och hoppas på att smärtan går över om en stund. Idag tycker jag inte om att vara en kvinna!

Nati.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Thats life::::::::

2009-05-09 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0