Today

Det känns så konstigt att ha en bra dag idag. Kanske att man är lite manodepressiv...? Igår var allting åt helvete idag känns allting så mycket lättare. Vi har en sak på G jag och C och jag hoppas att det kan göra så att livet känns lite enklare. Vi behöver lite glädje i våra liv nu. Jag håller tummarna för att allting ska gå bra. Idag fyller min morfar år, jag tror att han blir 65 år. Eller blir han 66? Familjen ska iallafall fira honom så där ska jag tillbringa hela min dag. Hoppas ni får en fin dag.

Du med det fina språket, klart att jag ska hälsa till Tsori...

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Imorn ska vi ses!!!!!!

2009-09-06 @ 19:31:54
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: ac

Lycka till...



Förresten, jag kan bara komma och hälsa på på helgerna.. ska försöka på söndag :)



kram

2009-09-09 @ 16:45:20
Postat av: Zorica

Fortfarande ingenting!! Är det inte dags att börja skriva nåt??? :D

2009-09-14 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0