Jag lever!

Bebisen skulle på en undersökning idag som han fick lugnande för. Jag ville också ha bara för att testa. Jag testade, blev seg och vi har nu sovit i sju timmar! Hela dagen är förstörd och fan vad dum jag är. Men jag ville bara veta hur det känndes att få dessa tabletter i och med att många utav mina pensionärer på jobbet får dom. Effekt på lugnande hade dom säkert då alla musklerna känndes avslappnade men fyfan vad man var trött. Stackars mina pensionärer som får dessa tabletter och bara sover och sover och sover bara för att dom är oroliga.

Jag är iallafall emot många utav dessa läkemedlen. Det måste finnas ett bättre sätt på att lugna ner de gamla. En bra sak vi har börjat med på jobbet är taktil stimulering. Det är en slags lätt massage med olja, och den säger de har lugnat ner massa små oroliga pensinärer. Det är skitbra med taktil men vi måste hitta på massa mer saker vi kan göra istället för att proppa in de med massa tabletter som bara gör de sega och trötta och de kan till och med ramla! Hemskt!

Nu är jag hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0