hejsvejs

Gör köttgryta igen, hahaha är jag inte för go, noll fantasi alltså. Tack gode Gud att joco äter allt! Om en vecka blir jag 21 är det inte hemskt. Tiden bara flyger förbi snart ska man ha barn och ett bra jobb hoppas jag. Vi planerar att ha barn om två år så jag hoppas vekligen jag har ett annat jobb då för fan vill inte fastna på mitt jobb. Neush!

Min barndomsvän ringde mig förut och vi ska troligen träffas på onsdag om hon inte får förhinder. Det ska bli jätte trevligt iallfall, det var länge sedan vi sågs, vet ju ingenting om hennes liv längre, är det inte synd? Jag sa det till henne, tänk om Josip misshandlar mig och du vet ingenting om det, nej sa hon jag vet att han inte misshandlar dig, hehehe, jag vet jag är lite konstig ibland. Jaja det ska bli kul och träffa henne iallfall.

Vill träffa lilla Evelina också saknar henne faktiskt, mitt lilla troll, hoppas hon mår min lilla prinsessa.

Ska titta till köttet nu mina vänner, ha det gött!

Bye bye darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0