Första natten utan C

Dags för lite uppdatering här då. Ja, vad har man gjort? Mar har blivit ensam, jobbat och umgåtts med Zorica och Dzana. Sedan första dagen C sa till mig att han skulle lämna mig så har jag påmint Zorica att jag inte tycker om att sova själv. Så den lilla vännen har kommit för att göra mig sällskap varje natt. Så då var första natten avklarad. Dzana utnyttjade situationen lite och kom hon med, hon går ju i skolan bara fem minuter härifrån. Men vi hade det trevligt. Dzana agerad psykolog hela natten och vi lyssnade på henne. Vi (jag) gjorde en riktig festmåltid med kyckling, potatis och bearnaisesås...mmm gott. Det blev riktigt gott. Det som inte var så bra var att klockan var strax innan elva på natten men jag var så hungrig!  

Nu kära vänner måste jag vara social. Zorcia sitter ju här...

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va bra att du fick nattsällskap :-)

GLÖM inte att komma på fredag Älskar dig



Just det, hade ljudet avstängt på mobilen så jag har inte hört när du har ringt... Ringer ikväll om jag hinner!

Puss

2009-02-19 @ 17:50:49
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0