Hemmafru

Nu har jag städat och diskat och nu är det så fint här! Vilken duktig hemmafru jag är!

Jag undrar om min bebis kommer att ha det lika fint hemma när han har sin ledighetsvecka, vad tror ni? Inte för att han inte städar när han är hemma men i och med att jag är ledig mest så är det jag som tar tag i hushållet, och vet ni? Jag älskar det! Jag älskar att ha det fint här hemma när min älskling kommer hem för jag vet själv hur gött det är att komma hem till ett fint och städat hem.

Hade jag kunnat hade jag strykt alla hans kläder också men fan det är inte min starka sida. Yes, jag erkänner jag kan inte stryka! Eller jag vet inte om jag inte kan men jag vet att det är riktigt jobbigt!

Och tänk er vad min mamma säger om det som till och med stryker sina strumpor! Min lilla mamma, saknar att få allting serverat utav henne och hennes goda mat. Men sånt här är livet. Vi måste lämna våra bon någongång...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska lära dig och stryka min älskade vän :-)

2008-08-29 @ 09:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0