GODMORGON

Oj skrev jag rubriken med stora bokstäver? Hmm? Det gör inget. Regnar det ute tro? Måste dra undan gardinerna och titta efter. Så idag är det onsdag då. Jag är ledig från jobbet både idag och imorgon. Idag tänkte jag och C tapetsera färdigt i hall nr 2 och imorgon tänkte vi två åka iväg och handla lite julklappar. Men först på dagen ska jag träffa Emelie och titta efter någonting till C. Vad kan man köpa till sin kille? Jag har frågat de på jobbet och så har jag frågat Johan men tänk om inte C tycker om sina julklappat? Jag vill ju att han ska öppna julklappparna och bli helt överasskad och så. Nej det är ju tanken som räknas, visst? Nu borde jag gå upp från sängen och kanske äta lite frukost?
Vad gör ni nu?

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0