Åh alla hjärtans dag...

Asså för mig betyder inte alla hjärtans dag http://presentz.se/present-till-kille/index.phpså mycket längre, det är sant det alla säger; det HAR verkligen blivit för mycket kring alla hjärtans dag. Men ändå vill man ju göra något. Kankse köpa något litet, göra något speciellt kanske, men bara för att det är alla hjärtans dag. Det är ju egentligen fel att den här dagen är så speciell men inte alla andra dagar du spenderar med din älskling men ändå, jag tror det har med grupptrycket att göra i mitt fall...

Förr blev jag vansinig på Josip om han inte hade sparat pengar för att köpa mig nånting. (jag vet, jag skäms över det men det var ändå för ca 4-5 år sedan). Men idag skulle jag inte bry mig. Men en blomma skulle jag bli glad över. Och lite god mat kanske...hehehe nej jag vet inte. Jag både älskar och hatar den här dagen.

Har iallfall tittat runt lite på nätet på olika sidor och hade jag haft pengar hade jag lätt köpt han något från listan på den här sidan: http://presentz.se/present-till-kille/index.php

Nu ska jag fortsätta med min lilla matlagning. Entrecot med ris och potatisgratäng och sallad. Vi chilenare har ris till verkligen ALLT ska ni veta. Hehehe och svenskar potatis, it's our thing ;)

Byebye baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0