E de inte gött

Asså är det inte gött när man har gått runt och tänk på en sak man måste göra och sagt jaja det gör jag sen eller imorgon och sen har man glömt av det och sen kommer man på det igen efter en vecka och då får man ångest och ska återigen göra det imorgon och så glömmer man igen och sen har det gått tre månader och SEN gör man det äntligen. Asså förstår ni? (Inga punkter här inte!)

iallafall, jag har tänkt säga upp mina prenumerationer på tidningarna Glamour och Damernas värld i cirka tre månader, har inte orkat innan men idag orkade jag! Och vet ni jag känner en enorm lättnad. Varför vet jag inte. Jag tror jag har ett kontrollbehov. Måste göra det jag planerat. Skönt är det iallafall. Tycker tidningarna har blivit tråkiga så jag ska börja köpa Cosmopolitan istället.

Ja detta var ju super duper intressant.

Nu ska jag nätshoppa lite.

Byebye darlings!


Jag och min underbara moster förra året. Hon gör världens goaste mat. Och vet ni varför? Jo för att hon gör allt med kärlek. Så säger vi i Chile ialllafall, gör du maten med kärlek smakar den kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0