Jag har nog varit snäll..

image130
...för baby gav mig dom här fina rosorna för en stund sedan :)

Förut nmär jag var ute en stund med Sara så såg vi en bekant till oss med en sexig girl. Han skulle följa henne till hållplatsen. Och då sa jag till Sara att hon ska vara glad att han följer henne för visst gör man så i början men vad händer sedan? Först följde Josip med mig hem till dörren, sedan till min hållplats, sedan till HANS hållplats, sedan till hans dörr för att säga hejdå MEN NU följer han mig ingenstans från sovrummet skriker han HEJDÅÅÅ! Ja, allt förändras verkligen med tiden...ska se en till film nu i och med att jag är ensam, nu är baby hemma hos någon kille och spelar Svea riket.

Bye bye darlings!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha sant faktiskt! =) fina blommor förresten =D

2008-03-03 @ 21:10:04
URL: http://jasmyn.blogg.se
Postat av: natalie svarar:

visst är det?

2008-03-03 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0