Hallå kära läsare

Återigen en underbar dag idag. vilket härligt liv jag har. Jag har verkligen allt, ja förutom pengar då, hehehe! Men men pengar är väl ändå inte allt, eller?

Dagen idag började med att jag tvättade, sen kom lilla Emelie förbi med Evelina. Vi satt ute lite i solen och sen åkte vi till rymdtorget där lilla Evelina fick tbc-sprutan sen åt vi en uuunderbart god lunch ute i den vackra solen.

Både jag och Emelie är brända på bröstet men fuck it måste passa på och sitta ute i solen, jobbar ju heeela helgen!

       

image400

image401

Mamma lilla har också varit här nu på kvällen och hon är så snäll, köpte de här tygskorna till mig på Wedins:

image402

(skokartongen under tillhör inte mina nya skor  utan det är jocos nya skor, just so you know....)

Vad jag älskar mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0