Måndag

Hej på er. Hur mår ni alla? Jag mår bra. Jag trodde aldrig att det skulle bli måndag när jag började jobba i lördags. Men Mariam sa: "Äh, det är lördag nu, sedan blir det kväll och då ska du sova och sedan blir det söndag morgon och äh det blir kväll fort och sedan är det måndag. Dagarna går jätte snabbt. Äh det är ingen fara." Sedan ler hon med världens största smile. Hon är go den tjejen, ALLTID lika positiv förutom när hon inte får dricka upp sitt te då..men jag kommer aldrig mer hindra dig från att dricka ditt te. He he he. Det var liksom inte kul sist.

Som ni ser så har jag ingenting roligt att berätta. Men jag lever och bloggar och det är väl huvudsaken...?

Byebye darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0