Dubbeldejt!

Ikväll ska jag och C på dejt med min arbetskamrat och hans kompis. Kul va? Vi ska äta och dricka massa gott och sedan ska det festas. Vi får se vart vi hamnar. Men jag borde nog gå och duscha och fixa ordning mig. Har  städat i tre timmar så nu är jag helt svettig och äcklig. Och mina händer är helt skrynkliga och torra efter all vatten och Mr Muscle. Borde verkligen försöka vänja mig vid handskar när jag håller på med vatten, men fan jag kan inte. Jag använder ju mina fingrar ibland för att se om det är kvar smuts på exempelvis en tallrik. För ibland vet ni tror man att tallriken är ren men om man känner efter kan man känna att det är kvar mat.

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer med mitt hemmafru-snack.
Jag tror inte jag hinner blogga någonting mer idag men imon vet ni då kommer jag ladda upp massa bilder.

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0