Fredag

Hur har eran dag varit? Min har varit underbar. Har tvättat, ätit lasange och umgåtts med svärmor, morfar och C. Imorgon är det dags för att jobba igen. Känns helt OK. Får ju jobba med Zorica imorgon så det blir inga problem.

Hopp så här ligger jag i sängen och klockan är inte ens nio på kvällen. 70% av er ska la hitta på någonting roligt ikväll medan jag måste ligga här och försöka sova. Men jag ska inte ljuga nu, att få sova kommer att bli riktigt härligt, jag gick ju upp runt halv åtta imorse. Men visst känns det lite surt att många av er ska ha kul medan jag måste jobba imorgon. Men men så är det.

Nej nu ska jag surfa runt lite och försöka trötta ut mig lite mer innan lilla jag sluter mina ögon och drömmer sött.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://fambabunovic.blogg.se/

2008-09-15 @ 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0