Onsdag

Har precis ätit frukost och här sitter jag nu och har inte så mycket att göra. Borde gå och duscha snart, börjar ju jobba klockan tre. Jobbar med Zorica ikväll, gött. När jag jobbar med henne vet jag att mycket blir gjort för hon är som en liten speedy gonzalez.

Vet ni, jag och C har småpratat lite om att fira nyår utomlands. Vi tänkte på Kuba. Tänk er vad gött, fira nyår på Kuba dansandes till skön salsa med solbrända ben. Det låter nice i mina öron. Men vi får se, det är några månader kvar men det är alltid roligt att få drömma lite, visst? Annars tar vi en resa till Barcelona igen. Vi blev verkligen kära i den staden. I staden som aldrig sover hade det varit nice att fira nyår.

Nu får jag nog ta och duscha. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0