Sorry sorry

Ursäkta lilla mig för den extremt dåliga uppdateringen. Men ni förstår väl säkert varför jag inte har bloggat de här senaste dagarna. Vi har ju gäster här hemma och då kan man inte vara tråkig och sitta vid datorn (jag gör ett undantag idag). Hoppas ni har haft det bra i alla fall. Jag har jobbat hela helgen och idag jobbade jag extra så jag är hur trött som helst. Men det har varit en rolig helg full med skratt, men det är det allltid på helgerna om man jobbar med fnittriga Zorica.

Idag gick jag , Zorica och en praktikant förbi en en tant.
"En, två tre! Tre svarta hövven!" Sa hon. Vi kunde inte sluta skratta. Vi var tre styckna med svarta hövven. Hahaha!

Imorgon åker jag in till stan med Zorica, vi ska käka lite sallad, köpa lite vax och sen ska vi hem till mig och vaxa mina armar. Om jag inte skämdes skulle jag visa före och efter bilder på armarna. Men jag skäms.

Nati.

Kommentarer
Postat av: cissi

haha, jag kan precis tänka mig vilken tant det var...

glad påsk på dig i efterhand!

2009-04-14 @ 23:01:09
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0