Grillfest med familjen

Hej på er. Är precis hemkommen och ska ladda upp lite bilder nu på en gång. Jag har ju inte varit på aktiv här på länge nu. Vi hade det som vanligt, trevligt och så fanns det massa god mat. Jag känner mig så lycklig när jag är med min familj. Alla är så galna och pratar i munnen på varandra. Mamma blev lite dragen och berättade snuskiga skämt för C och mig. Jag skämdes så mycket, haha. Och så prata hon om hur man ska tillfredställa sin man, men det kan jag inte berätta om här. Det är barnförbjudet...Lite bilder då:


Morfar, jag och så mormor och mamma i bakgrunden.


Dans som vanligt.




Aja baja Venecia, vad är det egentligen för askopp du har hemma?


Imorgon kommer det mer bilder från resan till Venezuela. Vi hörs imorgon.
Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

Din mamma är verkligen COOL!!! Dela med dig vad du har lärt från henne hahaha.. I´m all ears!



Ja,Natalie, Vad är det för en askkopp ni har??? hehehe

2009-08-02 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0