Svininfluensan

Det hände något väldigt konstigt inatt. Plötsligt kände jag mig febrig och alldeles varm. Jag började frysa och kände mig illamående. C tog på mig och tyckte att jag var kokande het. Vi började prata om svininfluensan. Tänk om man hade fått det? Jag hade feber och ont i kroppen men ett symptom till fattades. Kanske att jag hade blivit smittat i Venezuela. Där gick de ju ändå runt med masker och sprejade en speciell spray innan vi skulle lyfta. 

Febern gjorde mig nog snurrig för jag trodde verkligen att jag hade fått svininfluensan. Jag började prata om en epedemi som skulle ta kål på hela Sveriges befolkning. Allt skulle vara stängt, ingen skulle jobba och vi skulle vara tvugna att äta mat ur konservburkar. Ja är det någonting man har så är det väl livlig fantasi. Vilken tur att febern fick mig att somna snabbt. Och vet ni idag mår jag hur bra som helst! Tycker ni inte att det är konstigt? Jag har aldrig blivit sjuk bara så där och vaknat upp nästa dag och mått hur bra som helst. Vad tror ni? Tror ni att det kan vara stress?

Nati. 

Kommentarer
Postat av: ac

Oj, du får vila upp dig ordentligt gumman. Det kan vara vad som helst..en liten infektion i kroppen kanske? Men bra att du mår bättre.. vad läskigt annars med tanke på att du har varit utomlands o det pratas mycket om svininfluensan. Ta hand om dig!

2009-08-07 @ 11:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0