Ny dag nya tag

Så då är det redan tisdag. Ska jobba 15-20 idag men innan det ska mycket göras här hemma. Papi är här som vanligt och håller på med tapetseringen. Vi har precis ätit en god frukost och så har jag diskat lite. C hade önskemål om att få äta hamburgare till middagen så det ska min prins få. Måste bara iväg en snabbis till ICA och köpa hamburgarbröd. Jag undar hur ni har det på jobet efter gårdagens kaos? Det var verkligen kaos igår på jobbet. Jag visste det! Min mage säger mig allt. Måste börja lyssna mer på magen lilla. Men men vi klarade det bra ändå. Men det är nog bra med utmaningar på jobbet annars blir allting så tråkigt.

Imorgon är både C och jag lediga från jobbet. Gissa hur mycket jag ser fram emot morgondagen? Det bästa som finns när vi är lediga båda två är att få vakna med prinsen bredvid mig.



Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0