Reina är på besök!



I och med att C's mamma ska jobba långpass hela helgen så passar vi Reina. Om ni har glömt vad det betyder så betyder det drottning på spanska. Vilket namn va? Hon är verkligen som en drottning, hela vägen till Sthlm så bråkade hon med syrran om platsen där bak i bilen. HON ville sträcka ut sig och sitta bekvämt och det ville syrran med. Ha ha ha och stackars Vanessa lät henne...Varje gång jag röker så kommer hon efter mig och vill ha kärlek det vill säga hon vill att jag ska klappa henne och gosa med henne. Detta är ett utmärkt sätt för henne att få mig att glömma av ciggen. För det är det jag tror att hon vill att jag ska göra. Det är samma sak när svärmor röker, då kommer Reina och vill ha kärlek. Hon vet nog att det inte är bra med rökning. Hon har nog ett sjätte sinne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0