Sen här

Ursäkta den dåliga uppdateringen på sistonde men vet ni? Idag var det den sjätte dagen jag jobbar i rad. Och det ni, det är mycket jobb för att vara jag. Och imorgon blir det den sjunde dagen, jag är så duktig, nästan lika duktig som min superkvinna (Zorica på jobbet). Jag har inte så mycket att säga så här får ni lite bilder från igår istället:


Var hemma hos Emelie och Zoran igår. Och lilla Evelina hade blivit såå stor. Hon pratade med mig hela tiden, och skällde på mig för att jag inte hade varit där på länge. Min lilla sötis!


Snart blir dockan ett år. Tänk er vad fort tiden går!


Emelie, så vacker som vanligt.


Nu ska jag lägga mig och läsa en bok som jag fick låna utav söta Tess idag. Sov gott.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gullig du är som kallar mig för superkvinna, känner mig verkligen inte så. Dessutom skulle jag inte klara mig utan dig. Din omtanke och din kärlek till alla smittar av sig. Men skålmekärr skulle behöva superkvinnor för att klara av allt!

2009-01-22 @ 21:28:25
Postat av: Emelie

Tack för igår :-) Det va så mysigt!! Längtar redan tills på torsdag!

Evelina hade på sig kläderna hon fick idag :-) Passade utmärkt!

Puss

Ps: Fan va smal jag ahr blivit, ME SO HAPPY!!!!

2009-01-23 @ 00:19:34
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0