Måndag

Så där ja, första dagen på semstern och man har den här oturen att det ska regna hela den här veckan. Min typiska otur. Men men vi åker ju om åtta dagar och då ska jag få sol och bad i hela fjorton dagar! Åh vad jag längtar. Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig utav resan men jag hoppas på vila, mycket sol och mycket mys med älsklingen. Ja vad hittar på på en dag som denna då? Jo man städar och tvättar. Vad annars ska man göra? Sedan på kvällen ska vi shoppa loss lite på apoteket. Ska bland annat köpa myggspray och värktabletter och så. Vi får se vad vi kommer hem med. Nu måste jag springa ner till tvättis.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja snart ´åker ni!! Inte alls avundsjuk haha!



puss

2009-07-06 @ 17:16:10
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0