Semester

Hej! ÄNTLIGEN semester. Nu ska jag bara vila och ta det lugnt och vila upp min kropp inför hösten och vintern. Jag funderar på att söka ett annat jobb till hösten, eller ja funderar och funderar. Ska nog söka annat jobb. Jobbet tar verkligen all den dyrara tiden på helgerna då man vill vara med sina nära och kära. För att inte prata om alla högtider. Jag jobbar nästan alltid när det är jul, nyår osv...Det är väldigt tråkigt för jag tycker verkligen om mitt jobb och mina arbetskamrater. Men jag kan inte låta jobbet komma före tiden med familjen. Jag vill ha ett normalt och tråkigt jobb, jobba från måndag till fredag och få lyxen att vara ledig ALLA helger och alla röda dagar.

Nu är det inte lång tid kvar tills vi reser. Är lite rädd för flygresan dock. En kvinna på jobbet sa "Dör det en persson på jobbet dör det alltid två till, och kraschar ett plan så kraschar det också alltid två plan till." Nu har det ju kraschat två plan så man får ju hoppas att det tredje inte är vårat.

Nu ropar min man på mig.
Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

det är tråkigt om du byter jobb.. för du passar verkligen att jobba med människor, men man förstår dig.. jag har sån dilemma också. Jag hoppas att efter semester du har bestämt dig.. vad det än är jag önskar dig lycka till!

Livet är ett äventyr! lycka till med resan .. med allt!

2009-07-05 @ 20:51:53
Postat av: Emelie

Åh, älskling vad du kommer ångra dig om du byter till ett mån-fre jobb! Då lpmmer du förtså hur gött vi har det som får vara lediga mitt i veckan och kunna göra bankärenden och sånt t.e.x!



Puss

2009-07-05 @ 22:19:02
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

nej jag tror inte att jag kommer att ångra mig, jag tror att det kommer att vara det bästa jag någonsin gjort och vill man gå till banken så kan man ju bara ta ledigt några timmar :) jag vill ha tillbaka mitt liv!

2009-07-06 @ 10:55:23
URL: http://natitas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du är så söt!!

2009-07-06 @ 11:24:29
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0