Tisdag

Inatt sov jag inte alls bra. Det var länge sedan jag sov åtta timmar i sträck utan att vakna. Jag vet inte om det beror på att det är för varmt eller för att vi sover med öppen balkong och man hör allting som händer där ute. Kanske beror det på båda sakerna. Men jag vet att jag inte orkar ha det så här längre så idag får vi köpa öronproppar till mig på apoteket så att jag imorgon kan vakna och känna att jag är utvilad.

Nu sitter jag här och väntar på att C ska bli färdig så att vi kan gå till apoteket och sedan tar vi bilen och åker hem till Chorizo som ska låna mig en reseväska. Nu nu nu är det inte mycket kvar. Den här tiden om en vecka kommer vi sitta på flyget till Venezuela. Woho! Men Gud vad jag är flygrädd. Tänk om det är mitt undermedvetna som vill varna mig att vi kommer att krascha och dö? Jag har iallafall skrivit i min dagbok att jag vill att Emelie ska läsa igenom alla mina 7-8(?) dagböcker och göra om de till en bok. Boken ska heta Natalies liv. Emelie är ett självklart val för att hon är lika grym på att skirva som jag är, kanske bättre. Men Emelie ta inte med de mest personliga sakerna i boken. Vissa saker ska förbli hemliga även fast jag dör. Nej vad har hänt med mig? Planerar min död, haha. Nej men Emelie OM vi kraschar och dör så får du ta på dig att skriva en bok om mitt liv med hjälp utav mina dagböcker. Bara så att du vet.

Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

hehehe.. ditt flygplan kommer inte krascha och du kommer att ha det roligt dit du och C ska. Men var medveten bara om svininfluensa, kei? Jag försöker inte skrämma dig men var försiktig... hämta mycket info om den.. var förberedd bara. Ta hand om dig!

Puss!

2009-07-07 @ 17:09:09
Postat av: ac

love is in the air .. :)

2009-07-09 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0