Venezula, Isla Margarita dag 1

Jag tänkte göra korta små inlägg varje dag om resan till Venezuela. Enjoy!


Packade nog om min packing fyra gånger innan jag kände mig nöjd.


På bussen på väg till gaten i Paris.


Här sitter jag på "Sjuan" (Septimo cielo), en restaurang som låg ca 30 meter från vårat hotell. Vi blev stammisar här.


Bananer hade vi utanför oss.


Ligger i hängmattan utanför vårat rum. Vi borde på ett jättemysigt hotell som hette Coco Paraiso.



Vi anlände till hotellet runt tio på kvällen och då var vi helt slut. Klockan var ju redan halv fem på morgonen här hemma i Sverige. Så vi åt, tittade runt lite och lade oss tidigt.


Kommentarer
Postat av: Emelie

HERREGUD nataile!!!

PÅ bild nr:3 är du en KOPIA av din mamma! Har aldrig sett er så lika förut, men jösses!

2009-07-31 @ 11:58:42
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

hehehe aaa vi är väldigt lika jag och mamma :) precis som du och lilla evi

2009-07-31 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0