Venezula, Isla Margarita dag 3


Dag tre började lite sisådär. Det var molningt och det regnade men sedan blev det fint väder. Äntligen tänkte vi. Här sitter man då med en...ja, vad var det nu igen? Hmm? Minns inte, sitter iallafall på Playa el Agua. Det var ganska folktomt de första dagarna, semestertiderna började runt den tjugonde tror jag.


Slemmig kokosnöt.




De klättrade upp för palmerna som riktiga apor.


"Gubben i lådan gubben i lådan..." Vi satt på sjuan när den här lilla gubben kom upp och började sjunga om den kubanska revolutionen. Han fick en peng utav C och jag fick en bild.


Ceviche varje dag. Väldigt gott och nyttigt.


På kvällen var vi på restaurang Pacifico och åt tonfisk som tre personer i vårat umgänge blev magsjuka utav, hehehe.


Varma, svettiga och brända (iallafall jag var det).


Den här kvällen blev det lite för många piña coladas för min del. Det ösregande ute så när vi skulle gå tillbaka till hotellet hade det regnat så mycket att vattnet nådde ända upp till mina fotknölar. Det blev en blöt promenad hem. Men vi var mätta och belåtna.

Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

Roligt att ni är hemma igen!Oroa dig inte, vädret kommer bli bättre i augusti hörde jag. men vilken fin solbränna,passar dig utmärkt!



(Jag skulle vilja smaka på den där Ceviche!)



Natti-Natti, Nati!

2009-08-01 @ 01:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0