Danmark för ett år sedan



Jag hittade ett gammalt kvitto i C's byxor när jag städade hans garderob. Lite roligt tyckte jag då det var nästan ett år sedan vi var iväg på den spontana Danmarks-resan. På båten hade vi vårat första bråk. C försvann och kom tillbaka med en Escada parfym och en björn och då kunde jag ju inte fortsätta vara arg på min man. Det var roliga tider det. Väl i Danmark letade vi upp första bästa (eller nej skippa bästa) krog där vi kunde dricka. Där drack två tequilas var och skålade för våran kärlek och sprang iväg till båten som ville åka iväg utan oss (vi glömde bort tiden). Vi fick be och böna om att komma på båten igen så vi fick gå på där bilarna går på. Tänk om de inte hade låtit oss gå på igen? De vill verkligen inte låta oss gå på igen som straff för att vi var sena. På båten skrattade vi så mycket över allt som hade hänt och jag kände verkligen att detta det var lycka det

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0