Det här med munhygienen

Ja vad har man gjort idag? Inte så mycket, jobbat med Chorizo, lagat mat och sovit. Först fick C vara ensam när jag sov men nu sover han och han har sovit sedan klockan sju! Åh vad jag känner mig ensam. Men jag ska inte vara egoistisk och väcka min vackra man för han behöver sova ut. Det är verkligen ett mys-väder ute nu. Det regnar och det är kallt och det bästa som finns just nu är att få krypa ner i en varm säng bredvid sin älskling. Men först ska jag trötta ut mig lite till och sedan ska jag borsta tänderna. Hur gör ni när ni borstar era tänder? Jag kör munhygienen i fyra steg:

1.Först tandtråd.
2.Sedan använder jag min hörntandborste till mina förbaskade visdomständer.
3.Sedan borsta jag tänderna med en vanlig tandborste.
4.Och sist men inte mist så sköljer jag munnen med Flux (flour). OBS! Använd aldrig Listerine, det förstör bara dina tänder. Det är bara massa goda smakämnen i men inget flour.



Smile!


Natti, natti.
Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kanske kan komma imorn! Hoppas vi går ut sen på kvällen då!! Vill dansa dansa dansa!!!! Puss

2009-06-12 @ 10:35:28
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0