En dag vid havet



Åh vilken underbar det har varit. Hoppas eran har varit lika härlig. Vi har badat, solat, dansat, ätit god mat och bara varit. Det är så underbart med sommar! Man känner sig så avslappnad när man är vid havet och får höra måsarna och vattnet...nej sommaren är bäst! Solen var riktigt stark idag, jag har nog bränt mig lite så jag vet inte om jag ska utsätta min kropp för solen imorgon. Jag får se. Man vill ju inte heller vara instängd här hemma.


Kusinerna Bella och Miki.


Mamma och Miki.


Hihi, sötisar.


Syskonen.


Hahaha, färjan därbak går ju inte att missa! Vattnet var iallafall härligt kallt.


Nu måste jag duscha och fixa till mig, min man och jag ska iväg och titta på Transformers snart. Jag önskar er en underbar kväll.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0