Gårdagen i bilder

Hej på er! Hoppas att ni alla mår bra. Jag mår bra men jag är trött. Jag vill lägga mig i sängen och lösa massa sudoku tills jag stupar. Det gjorde jag igår och ja man kan ju säga att jag somnade med tidningen i famnen och alla siffrorna repeterade sig där de inte skulle. Men detta är nog ett nytt sätt för mig att slappna av och tänka på annat innan jag lägger mig. Idag hade vi också turen med att ha fint väder men tyvärr så var jag tvungen att jobba kväll. Men det gick bra, jag satt i solen på rasten och sen gick tiden fort så plötsligt var klockan åtta och det var dags för mig att åka hem. Imorgon jobbar jag från 07.00-16.00 och är det fint imorgon med hämtar C upp mig och så åker vi till havet. Vi måste ju passa på vädret kommer tydligen bli dåligt igen från och med onsdag.

Nej lite bilder nu va.


Min vackra mamma i mamis och papis fina trädgård.


Mamma och hennes två döttrar.


Syrran, moster, jag och kusiner.


Opps, tappa balansen!






Massa vin dracks den här dagen, så här är en svärmor som är på G!


Nu ska jag äta lite choklad, borsta tänderna, lösa sudoku och sova gott bredvid prinsen.
Nati.

Kommentarer
Postat av: ac

vacker familj du har!

Jaså, löser du mycket sudoku..snart kommer du att bli sdoku mästare hehe

Vi ses nog på Onsdag! :)

Jag längtar.. jag har verkligen saknat er men vill inte hälsa på för att jag kommer ännu sakna er mera

Natti-natti Natita Chiquita Bonita .... du får översätta resten till mig nån dag hehe

2009-06-01 @ 21:38:27
Postat av: Natita chiquita bonita casadita

hehehe aa resten får jag översätta när du kommer och hälsar på :) tack föressten, ses på onsdag :)

2009-06-01 @ 21:42:58
URL: http://natitas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Idag ska jag nog köpa en korsordsbok :-) den som vi brukade köpa på gymnasiet :-)

2009-06-02 @ 09:45:17
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Emelie

Idag ska jag nog köpa en korsordsbok :-) den som vi brukade köpa på gymnasiet :-)

2009-06-02 @ 09:45:25
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie

ja det var ju den jag ville köpa i lördags, knep och knåp va? den fanns inte på statoil så det fick bli krysset :)

2009-06-02 @ 11:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0