Goodmorning!

Åh jag skrev ett jättelångt inlägg precis och allt bara försvann! Åh, vilken underbar start på dagen! Tur att man redan har druckit sitt kaffe så att man inte får huvudvärk utav det här.

Idag kommer C's bror+familj så jag borde nog sätta igång och städa lite här hemma. Har massa tvätt som hänger på torkstället som nu verkar torrt. Stryker ni era kläder? Det gör inte jag. Jag vet inte hur man stryker kläder. Så fort jag får bort ett fult veck så "poff" kommer ett annat fult veck fram. Nej dags att investera i en Tobi. De är ganska så dyra och de har ett bra 2-för-1 erbjudande nu...någon som vill köpa Tobis ihop med mig?



Nati.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag funderar faktiskt på att köpa en =)

2009-06-17 @ 23:14:41
Postat av: ac

hur använder man den? den såg konstigt ut hehe.. Jag tänkte på vad Zorica visade mig sist.. det var en liten konstig grej som hon fick som present eller nåt hehehe..Här är en större "version" av den Haha.. skojar bara

2009-06-18 @ 01:48:28
Postat av: Emelie

Vi kan köpa den ihop!!!

2009-06-18 @ 09:12:16
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: Zorica

Hahaha det var en nödladdare men du har bra fantasier, fortsätt så. Tobi verkar vara en "MYCKE" större version:D av nödladdaren...hehe

2009-06-18 @ 12:29:25
Postat av: natalie svarar:

hehehe ni med era fantasier. Emelie: ja vi köper den ihop :) :) :)

2009-06-18 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0