Goodmorning!

Vodkan måste ha gett mig mod för att skära upp kycklingen, haha.



Igår skar jag upp min första kyckling någonsin! Zorica kom förbi på kvällen och då hade jag henne till hjälp.Det var ju hur enkelt som helst, ska aldrig mer köpa färdigskuren och färdigmarinerad kyckling. Kycklingen fick vila i kylskåpet över natten med massa goda kryddor och olja. Nu har jag lagt in kycklingen i ugnen och väntar otåligt på resultat. Ska jag lyckas? Haha nej nu måsste jag gå till affären med Chorizo och köpa bröd och mjölk. Vi ska äta en god frukost och sen åka iväg och bada.

Nati.


Kommentarer
Postat av: cissi

oj, avancerat!

2009-06-27 @ 23:56:24
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: natalie svarar:

hahaha aa jag trodde det men det var det inte :)

2009-06-29 @ 11:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0