Jag ska bada imorgon

Imorgon åker jag och familjen till havet för att sola, bada och fiska. Åh vad lovely! Ska sola mycket nu för att bättra på brännan inför resan. Jag jobbar bara nästa vecka och sen går jag på semester. Jippy! Jag är helt besatt utav våran resa. Jag fyller på listan med saker jag måste ha med mig hela tiden, jag provar alla mina bikinis, pratar om vad vi ska göra där med C, tänker på vilka kläder jag ska ha med mig osv. Vem ska jag låna en stor reseväska av? Jag har bara två små...äsch det fixar sig. Om exakt tre veckor ligger vi vid stranden och njuter och tar det lugnt. Åh vad jag längtar. Och åh vad glad jag är att jag nu är ledig tors,fre,lör och sön. Vilken tur jag hade med ledigheten och vädret. Nu är jag så trött så jag vet inte vad jag skriver längre. Vi hörs imorgon efter att jag har kommit hem från havet.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0