Listan till resan

Hej på er! Hoppas ni mår bra. usch det är så synd att M.J har dött. Om bara några dagar skulle han ju ha sin sista konsert i London. Han var grym och vi kommer aldrig att glömma honom. På tal om någonting annat, pratade precis med Chorizo och på hennes begäran så ska jag skriva av listan här på bloggen (alltså listan jag har gjort på alla saker jag behöver ta med mig när vi åker bort).

Här kommer den:



Det blev ganska så litet, men jag hoppas att ni kan läsa det ändå. Nu ska jag äta frukost.
Nati.

Kommentarer
Postat av: Zoran

Vart reser ni?

2009-06-26 @ 19:21:08
Postat av: natalie svarar:

vi åker till Venezuela, Isla de Margarita

2009-06-26 @ 20:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0