Lyckliga dagar...

Hejsan! Hoppas allt är bra med er. Ni har kommenterat så mycket, jag blir så glad. Fortsätt så! Idag blev man väckt utav en bebis som pratade, lilla Leandro förstås. Det är så kul att ha en bebis här hemma, jag vaknade med världens bästa humör när han väckte mig med sitt "blablabla". Nu vill jag verkligen ha en egen liten mini-Natalie/Cristian.

Inatt drömde jag om Tobi. Haha. C är ju lite skeptisk till allt som säljs på Twins så i drömmen köper vi Tobi och framför C försöker jag stryka en skjorta men vecken försvinner inte! Jag försöker och försöker men de vill inte försvinna. Det var en jobbig dröm för jag ville ju verkligen visa honom att det funkar. Men det är ju jag som bestämmer här hemma så snart kommer vi att ha enTobi här hemma.

Nu måste jag duscha och åka iväg och jobba. Hörs senare!

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0