Mamma, Jag, Emelie och Evelina

Vi hade en jättetrevlig dag med Emelie och Evelina. Vi dansade, åt god mat och var ute och lekte. Evelina vill dansa hela tiden och när de kom hem till mig så sänkte jag musiken men då sa Evelelina "Nej, nej". Så jag höjde ljudet på datorn igen och då blev hon nöjd och log.

Sötisen ramlade här hemma. För att göra en lång historia kort så kissade hon på golvet när Emelie skulle byta blöja på henne och halkade i sitt kiss och föll bakåt. Men inget ljud från den modiga tjejen. Hon gnällde bara lite och sen var hon glad igen. Emelie hade inga extra kläder med sig till lillan så jag oerfarna-Natalie-jag är-redo-för-barn sprang iväg och köpte henne en ny t-shirt och ett par nya strumpor. Men dumma Natalie köpte strumpor utan halkskydd så hon kunde ändå inte ha på sig dem. Ha ha snacka om att vara oerfaren.


Hon är så charmig!


Hejdå!






Jag trodde aldrig att mina stora höfter skulle få plats i den lilla rutschkanan men de fick de visst, woho!



Nu saknar jag er alla. Men men sånt är livet. Vi ses nästa vecka igen Emelie.
Nati.


Kommentarer
Postat av: ac

jättesöt ängel..

2009-06-18 @ 01:51:58
Postat av: natalie svarar:

snart kanske du får en egen liten tjej :) jag hoppas att jag ockås får en tjej när jag blir med barn, de är för underbara men det är också de små pojkarna :) men tänk vad mysigt att kunna sätta på de klänningar och göra flätor i håret!

2009-06-18 @ 13:12:17
URL: http://natitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0