Måndag

Åh vilken tung dag det har varit. Det har varit så mycket på sistonde. Så många tankar så många funderingar. Så mycket på jobbet. Det är konstigt att ingen har sjukskrivit sig för som det är nu på jobbet så skulle det inte vara konstigt ifall någon snart sjukskrev sig. Men det kan väl också kännas så här tungt för att vi alla snart behöver lite semester. Det ska bli skönt med semester. Vi har sparat ihop pengar till en resa men vi vet inte riktigt vart ödet ska ta oss. Vart som helst bara vi åker bort i minst två veckor. Nu ligger jag här i vardagsrummet där jag har ställt fram cashewnötter, after eight och annanas. Nu ska jag bara ta det lugnt hela dagen framför TV:n och hoppas på att det kommer någonting bra. Jag önskar er en trevlig kväll och jag återkommer imorgon om jag inte har något (politik?) att skriva om ikväll.


Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0