Nu kör vi!

Hej på er! Hur mår ni? Jag mår bra. Ligger här i sängen och tuggar på lite cashewnötter och läser lite bloggar. Fastnade lite på bloggar som bloggar om GI. Nu var det ett tag sedan jag "la av" så imorgon ska jag börja igen. Vet inte om jag vill köra GI-rivstart eller hoppa över direkt till fas 4...Det bästa på morgonen är ju att äta en god och varm smörgås.

Idag visar vågen 61,5 kilo. Alltså har jag gått upp 1,5 kilo under den här tiden jag har slarvat med min mat. Men för att vara snäll mot mig själv tar jag bort ett halvt kilo och säger att jag väger 61 (jag hade ju ändå ett par jeans med kedja på mig). Jag vet inte om jag vill skippa brödet på morgonen det är ju ändå ett nyttigt bröd som jag bakar men alla annat onyttigt som jag har ätit ska jag sluta med. Jag har ätit mycket pasta och ris och mycket bröd på kvällarna. Nej imorgon kör vi. Nu är jag hungrig men jag ska dricka massa vatten och längta till frukosten imorgon.

Nati.

Kommentarer
Postat av: cissi

vad duktig du är! jag bestämde mig i måndags för att vara nyttig igen, och idag (torsdag) känns det redan så skönt. jag tycker du ska äta ditt goda bröd o försöka vara nyttig med det andra istället:)

2009-06-18 @ 10:33:01
URL: http://www.vejacecilia.blogspot.com
Postat av: natalie svarar:

åh vad roligt att du också ha börjat. Då kan vi stötta varandra på jobbet och slå varandra på fingrarna när vi syndar :)

2009-06-18 @ 13:26:02
URL: http://natitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0