Sommar och Sol

Vilken härlig dag det har varit. Vid ett tiden åkte vi till Lilleby och var där hela dagen och solade och badade. Vattnet var riktigt kallt den här gången så det blev bara ett dopp snabbt. Och min stackars älskling skar sig på något i vattnet, det var inte kul. Stackars min prins. Vi tog med oss kycklingen jag gjorde på morgonen och den var tydligen helt OK, jag åt inte men killarna åt och de åt upp allt. Nu ska jag börja köpa frysta kycklingar som jag tinar upp och marinerar själv. Vuxenpoäng till mig!

Vi kom iallafall hem runt sex tiden och somnade och vaknade precis. En dag på stranden gör en verkligen seg. Det har varit en riktigt skön dag, tack för idag du härliga liv. Nu ska jag lägga mig bredvid prinsen och mysa.

Puss på er.
Nati.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va kul att den blev god!! Jag saknar dig! Vi måste ses snart!



Puss

2009-06-28 @ 08:10:49
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
Postat av: natalie svarar:

jag saknar dig me vännen, tankar på mitt kort ikväll och ringer dig imorgon, puss

2009-06-29 @ 11:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0