Trött

Åh jag är HELT SLUT! Jag bestämde mig för att baka bröd så fort jag kom hem idag och som jag ångrar mig nu! Jag har ont i hela kroppen och i ryggen. Det är inte lätt att baka 55 (för att vara exkat) brödbullar! Nej aldrig mer att jag gör om detta. Nu vill jag bara lägga mig och sova men det är nog lite för tidigt för det. Men jag är väldigt nöjd med resultatet. Brödbullarna blir bara godare och godare för varje gång jag bakar de. Övning ger färdighet, jajamensan.

Imorgon ska vi gå på bio och kolla på Terminator - Salvation. Vi köpte biljetterna för två veckor sedan bara för att vara säkra på att vi fick bra platser. Jag längtar jag längtar jag längtar!

Ha det nu så bra så hörs vi imorgon eller senare, man vet aldrig.

Nati.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ville bara säga att Zoki är ledig lör,sön,mån! hoppas någon dag passar er! Puss

2009-06-02 @ 22:42:36
URL: http://fambabunovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0