Hemma hos oss

Hej på er! Jag hoppas att allt är bra med er. Jag mår bra, jag känner mig bara lite trött. Jag har ätit massa kakor och godis på jobbet idag så kroppen mår inte bra nu. Min kropp reagerar verkligen starkt nu när jag äter massa skit. Huvudet känns tungt och magen känns konstig. Nej kroppen vill inte ha massa godis så det kommer nog ta ett tag nu innan jag stoppar i mig massa skit igen. Sitter hemma nu och tittar på massa olika fotbollsmatcher med C, hans vänner och pappa. Pappa är så fin i sin rosa skjorta så jag var bara tvungen att ta två kort på far och dotter:






Usch ser ni vad trött jag ser ut. Ja klart man ser trött ut när man har jobbat sex dagar i rad. Chile spelar inatt klockan ett men om jag känner mig själv rätt så kommer jag ligga och snarka den tiden. Hoppas Chile vinner bara, heja heja heja! Idag var vi ju som sagt och röstade. Den vallokalen på andra sidan gatan var stängd så vi fick åka in till stan och rösta istället. Och där var det massa folk. Och mina nyfikna ögon såg att det var många som röstade på piratpartiet, usch alla dessa okunninga människor som röstar på de...jaja vad ska man göra. Jag röstade i alla fall på Eva-Britt och känner mig nöjd nu. Imorgon får vi se hur allt går. Sov så gott så hörs vi imorgon.

Nati.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0